|
SZKOŁY i PRZEDSZKOLA
W poprzednich kadencjach Rady Dzielnicy Mokotów zadbałem o:
- remonty budynków Szkoły Podstawowej nr 307 przy ul. Barcelońskiej i SP nr 212 przy ul. Czarnomorskiej na Stegnach,
- modernizację boiska i naprawę ogrodzenia SP nr 115 przy ul. Okrężnej na Sadybie,
- wpisanie do planu zadań remontów szatni i instalacji w SP nr 115,
- modernizację budynku i boiska Zespołu Szkół nr 59 przy ul. Sobieskiego na Sadybie,
- modernizacje budynków i placów zabaw w przedszkolach na Mokotowie, np. nr 349 przy ul. Barcelońskiej, nr 325 przy ul. Kaspijskiej, nr 248 przy ul. Jałtańskiej,
- rozpoczęcie remontu przedszkola nr 299 przy ul. Przy Bernardyńskiej Wodzie,
- nielikwidowanie Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Wielkiego przy ul. Gandhiego,
- kontynuowanie na Mokotowie akcji "zima i lato w mieście".
Starałem się także o:
- nieprzenoszenie Gimnazjum nr 42 z ul. Twardej na Śródmieściu (gdzie dążono do tzw. reprywatyzacji budynku) na ul. Żywnego na Mokotowie,
- sprawiedliwe traktowanie pracowników mokotowskiej oświaty,
- respektowanie uprawnień Rad Rodziców w systemie oświaty, np. w SP nr 191 przy ul. Bokserskiej.
W latach 2018-2023 w Radzie Dzielnicy Mokotów postaram się między innymi o:
- dokończenie remontów w budynku SP nr 115 na Sadybie, m.in. realizację opóźnionego remontu instalacji elektrycznej,
- zakończenie trwających modernizacji w przedszkolach, m.in. nr 300 przy ul. Portofino na Stegnach,
- kolejne remonty placówek oświatowych, m.in. obsługujących osiedla: Stegny, Arbuzowa, Sadyba, Przy Bernardyńskiej Wodzie, Idzikowskiego,
- środki na terminowe wykonywanie zaleceń pokontrolnych (np. sanepid) w mokotowskich placówkach oświatowych,
- modernizację budynku SP nr 103 przy ul. Limanowskiego na Sadybie,
- środki na zajęcia dodatkowe dla dzieci i młodzieży
- więcej miejsc w publicznych przedszkolach na Mokotowie,
- dostęp do wydajnej sieci internetowej w placówkach oświatowych, umożliwiający np. wprowadzenie dzienników elektronicznych w szkołach, w których dotąd ich brak,
- respektowanie praw i uwzględnianie postulatów rodziców uczniów i przedszkolaków.
|